Hemma!

Har haft inventering nu till morgonen. Gick helt åt skogen för min del om det är någon som undrar. Min scanner funkade inte så jag fick knappa in allt mauellt, kanske inte säger er någonting men istället för att blippa in varorna var jag tvungen att skriva av streckkoden på alla varor, skoj mycket skoj!

Nu är jag i alla fall hemma, Vickan var snäll och skjuttsade hem mig! :) Börjar ju inte igen förräns två så jag hinner ju vara hemma ett tag och vila innan.

Igår berättade mamma att hon visste var kameraladdaren var, bradär! Menmen nu har jag ju den i alla fall så idag blir det en outfitbild! Ni har ju missat 5 dagar, antar att ni håller på att dö!? Hehe..



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Olle

Ååå vilka söta strumpisar :D Vart finns dom? :)

2010-03-17 @ 20:59:12
URL: http://karrosliv.blogg.se/
Postat av: lisa

tack :) bikbok har jag köpt dom.

2010-03-17 @ 21:33:51
Postat av: Hanne

Glöm inte min kamera lisis, PAKCA NER NU(om du nu inte redan gjort det så att säga) ring mig imorgon. Behöver hjälp med att veta vad jag ska packa till stockholm så det inte blir för mycket, kan ju typ max ha med mig typ 5 plagg och sen tänkte jag skicka hem dom med dig om det går bra, kanske kan låna lite av dig tom så det inte blir för mycket skräpandes hos dig?

2010-03-17 @ 21:42:39
Postat av: lisa

inte packat den men har skrivit den på min "att packa lista" ;) Det löser sig det där och om det krisar får du som sagt låna kläder av mig!

2010-03-18 @ 00:40:01
Postat av: Anonym

inte packat den men har skrivit den på min "att packa lista" ;) Det löser sig det där och om det krisar får du som sagt låna kläder av mig!

2010-03-18 @ 00:40:20
Postat av: Anonym

hanne du ska vara i stockholm typ ett dygn..........

2010-03-18 @ 09:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0