Hemma i timrååååå

Yes, nu är mina Stockholms tripper över och jag är hemma i fattigdom och elände som pappa skulle sagt.. Kom hem igår med tåget vid tio tiden och min NYYYrakade pojke kom och hämtade oss vi halv elva. Trött som ett litet as var jag men på nått korkat och idiotiskt sett gick jag inte i andra andningen eller nått och malde på till klockan två.

Idag jag jag jobbat, kändes konstigt men skönt. Eller jag ska inte ljuga imorse (vid 12) kändes det förjävligt för jag var verkligen inte redo att lämna sängen men när jag väl kom dit rullade det på fint. Byggde om gjode vi också och det vart verkligen fint! Fattar inte att jag kunde bidra med något efter alla komplikation som följde. Man skulle kunna säga att mina tankar var någon annan stanns och lite även min kropp efter alla resor. Men tydligen var min kreativa sida på G och det verkligen bra för snart väntar balklänningsömnad. Ojojoj, får ångest av att bara tänka på det men ska gå bra det tror jag!

Ikväll har jag inte hunnit så mycket. Badat och tagit hand om mig själv lite. Tänkte även ta hand om min naglar innan jag somnar. Något annat jag ska göra innan jag somnar är se någon patetisk skitrolig serie med jocke. Maybe dating in the dark eller ballar av stål. Synd jag missade första avnsittet av csi trilogin igår när jag satt på tåget.. Inge kul att hopp i mitti! Kanske går att styra upp på nått vis.

   

Lite bilder från när vi gjorde om i birsta förra veckan. Mina dockor och Johannas ombyggnad, som iofs inte syns på bilderna men är finfin! Plus en liten outfitbild på mig den dagen.

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0