Hej och godnatt!

Idag blev det inte mycket till uppdateringar. Men jag har jobbat heldag 10-20 och sedan har jag bara ätit middag ochså blev det luftslottet som sprängdes till efterätt. Den var riktigt bra, lång och bra det gillar jag!

På jobbet idag har jag slitit rätt hårt så nu är min rygg ajaj. På lunchen var jag duktig och fixade ärenden, först hittade jag bas t-shirtar till min kära pojkvän. Det blev 4 jättefina för 300kr, fynd! Så idag kunde jag vara en snäll flickvän. Sedan mötte Sophie upp mig och så gick vi och fixade en present till Alex för hon fyller 21 på söndag.

Imorgon blir det partaj i en hennes lägenhet men själv står jag över själva festandet och går bara dit och sällskapar. Jobbar heldag söndag och något säger mig att det inte skulle gå så bra om jag gick ut. Skulle hata mig själv hela söndagen med andra ord och det går väl an i stan när man jobbar 12-16 men inte i birsta 10-18, nej tack!

Idag blir det ingen "dagens bild" för min kamera är urladdad och laddaren tror jag är hos alex? Sedan hade jocke lånat med sig mammas kamera på jobbet och lämnat den där. Men jag knäppte en bild imorse med mammas kamera så den kanske kommer upp senare någon annan dag.

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0