Hallå hallå

Har haft fullt upp hela min lediga dag. Först tog tradera all min tid. Nu är allt packat och alla adress skrivna, mail är skickade till dom lyckliga vinnarna och glada jag har skrapat ihop omkring 2200kr. Om alla hostar upp det dom bjudit det vill säga. Nu är det dags att lägga upp mer saker, men jag väntar nog några dagar. Är inte sådär superpepp på att börja om igen.

Resten av dagen/kvällen har jag på alexandras begäran slängt upp en massa bilder på facebook. Och hela den prociduren på att först leta fram bilder, sedan välja ut bilder, lägga upp bilderna, skriva kommentarer och tagga bilderna tog tre timmar. Det är ju kul, jättekul.

Nyss kom mamma hem med ett hm paket, skorna alltså.
Dom var finafina, men jag vet inte om jag behöver storlek 38 på mina sommarfötter.
Mina vinterfötter fixar 37 men jag är lite tvekis om dom pallar det när mina fötter är svettiga och jävliga. Hjälp mig någon!

På tal om paket så väntar mitt sista tigerpaket på mig på jobbet.
Det är min ääälskade jeansjacka och blommig blus.
När allt är hemma hos mamma ska jag slänga upp massa bilder för att jäävlas ;)



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0