Grundlurad

Jaa det är jag det! Orkar inte gå in på varför men jag är lurad helt enkelt! Har inte haft så mycket till blogg-humör nu på sistonde. Min kamera är fortfarande stendöd tråkigt nog så det blir inga bilder här heller. Laddaren är fortfarande hos Alex och mammas kamera har fortfarande jocke på jobbet, suckisuck!

Har inte gjort så mycket nu till kvällen, är läskigt trött. Dödstrött helt enkelt!
Men jag har kikat runt på nätet lite och hittat två finfina jumpsuits till men denna gång från topshop. They are great to! Dom här skulle ja mer än gärna strutta omkring i nu i sommar. Speciellt den andra, soo sweet. Kanske man ha turen att stöta på dom i Stockholm tro? ;)



L
isaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0