God morgon god morgon

Nääää jag skojja. Har varit vaken sedan ett och varit uppe på bena sedan två. Inte allt för länge med andra ord. Blev skorpor til frukost för jooakim och mig. Skorpor med kardemumma, det är mumma!

Fundera i ett svagt ögonblick igår om jag skulle följa med jocke nio imorse när han åkte till Lernia men nä det vart för stackars mig. Vill det för att jag skulle få hem min älskade jacka ♥ men nä det var inte värt att sedan vara sysslolös i jaa sisådär 3 timmar. Så då sov jag dom timmarna istället!

Nu har jag håller på med tradera ett tag. Fick 8 paket betalade igår som mamma skickade iväg imorse. Sedan idag hade jag fått 11 paket betalda. Men när jag hade klistrat på adresspapper på 6 paket tog tejpen slut. Menmen jag försökte ju i alla fall. Hade ändå varit kritiskt att hinna skicka iväg skiten idag.

Nu är det 13 paket kvar som vill komma hem till sina nya hem men först måste dom betalas... Hehe så roligt att gå in på kontot och se att det sagta men säkert kommer in mer och mer pengar. Inte tvärtom som det brukar vara :O

Nu ska jag fösöka styra upp en film här hemma.
Igår till godnatt saga såg jag mysfilmen John Tucker must die, den är bra!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0