God dag!

Nu har fröken skoglund vaknat och det är inte en minut förtidigt, snarare  två timmar försent. Men vadå jag var uppe till halv fyra igår och jag är ledig idag så vad gör man inte? Jo man sover!

Ska nu sätta igång min slappislapp dag, har en till medverkande här bredvid mig. Första sak att göra är att sätta på sig liite mer anständiga kläder än nattlinnet jag redan bär. Men bara så pass anständiga att jag fixar Ica Andersson i Sörberge, det vill säga jag kan sjunka ganska lågt på min trendskala.

På Ica Andersson ska jag köpa några frimärken och sedan posta lite post. Resten av dagen ska jag viga till filmer, datorn, myskläder och kanske lite gott att stoppa i munnen!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0