Det blev som jag förutspått!

Irina vann project runway men tyckte som sagt att Carol Hanna skulle gjort det! Håller dock med juryn om att Carol Hannas kollektion inte hade en röd tråd. Många superfina plagg men verkligen inte tillsammans. Irinas såg ju ut som en kollektion men den var alldels för svart och verkligen inte min stil (hehe, så är därför inte en värdig vinnare) Men som sagt bättre att Irina vann än att Althea vann för hon suger verkligen!

Lite synd är det att den här säsongen inte var lika fantastisk som förra året. Då kunde jag inte riktigt välja mellan Leanne och Kenly men jag valde till slut Leanne och det gjorde även Juryn.


Årets vinnarkollektion av Project runway säsong 6

 
Förra årets vinnarkollektion av Leanne, lovely! Sedan Kenly's också superfin kollektion!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0