Dagens: söndag 7 mars

Hejhejhej! Jobbpasset är slut för två timmar sedan och jag har hunnit med en del här hemma och på jobbet innan då förståss. Vart en städdag idag, städade i alla lådor och la allt i ordning. Rätt skönt att göra på söndagar i stan eller när det är lite folk i övrigt. Tiden går liiite fortare och det är ganska avslappnade på något sätt. Att göra det hemma däremot ska vi inte snacka om avslappnaden. Såååå försbaskat tråkigt!

Fick dessutom lite fin främmande från tre modeflickor idag, alltid kul!

Här hemma har jag betalat lite räkningar, förhoppningsvis den sista från tiger den här säsongen. Helt klart bland dom sista i alla fall! Sedan har jag fixat med tradera lite. Bara fyra obetalda paket nu. Var av en blev klar igår plus att en har sagt att hon ska betala till veckan. Borde lägga upp mer nu känner jag, ska bara hitta orken till det. Men nu ä jag iofs ledig i två dagar och bara bokade en av dom så imorgon kanske jag har suget och tiden att fixa och trixa lite med den där skiten igen.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0