Clean

Nu har jag badat klart och är ren och fin. Tänkte jag skulle försöka fixa min naglar också, det var ett tag sedan dom fick ett lack! Imorgon är en workday så ikväll får det inte bli alldeles för sent. Måste ladda upp mig för nu jobbar jag veckan ut och den här veckan ska jag prestera må ni tro! Men innan vi ska sova blir det förra veckans blåsningen och dagens dating in the dark. Man måste ju få lite sagor innan man sussar!.

Bara för att jag vet att ni tycker det är kul med outfits bilder och jag har sisådär 20 läsare jag behöver skämmas för så slänger jag upp en bild idag med. Den visar min finafina nya kofta från h&m. Ni kanske ser ett mönster i mina vardagskläder? Jag tycker randigt är mysigt, speciellt när det börjar bli vår. 

 

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

CPSNYGG!!!!!!!

2010-03-16 @ 14:29:49
Postat av: Anonym

koftan alltså........



HEHEHEHHEHE

2010-03-16 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0