Blondinbella x2

Blondinbella den jäveln har köpt en Chanel väska nu när hon är London. En lite större dessutom, fuck fuck fuck her. Men jag förstår henne, om jag hade varit henne hade jag köpt den för längesedan.

Tycker faktiskt hon handlar alldeles för billiga kläder för att vara i den sitts hon är. Visst hon köper dyra saker ibland men då är det jättedyra som t.ex den här väskan för 23 000kr. Det är ju inte ofta hon köper halvdyra saker från svenska märken eller annat dylikt. Det händer ju oftare att hon springer i h&m kläder som resten av befolkningen. Inget fel på h&m absolut inte, h&m är superfint. H&m hjärta mig föralltid! Men det finns ju många fina märken som helst som är för dyrt för oss flesta andra att köpa på sig mycket ifrån men som endå håller en helt okej prisnivå. Tiger så klart en kandidat, Acne, Fifth avenue shoe reapir, Sagalova, Minimarket, Carin Wester, Velour och många många fler.

Men i den andra bilden här nedanför har hon faktiskt en Tiger klänning (den som jag hade idag fast i korall) och en Acne kavaj om jag inte misstar mig. Hon var skitfin i klänningen.

Och på den första bilden har hon den satans satans chanel väskan i högsta hugg. Tycker dock hon ska slänga det där Hermes bältet åt skogen det hjälper inte att den kostar 800kr det är skitfult i alla fall! Men mycket söt bustier!

 

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Oscar

lillagumman. det där hermes bältet kostar 4500.-

2012-03-19 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0