Badflicka

Vart ingen film förut, det blev mer tradera tramms! Postade allt vi hade hemma som var betalt. Haha, typ inget gick ner i brevlådan så jag pressad och pressade och det som i alla fall inte gick ner gav jag till postrummet.

Sedan när mamma kom hem då visar det sig att hon lyssnat på någon häxa på affären som påstod att hur många små paket som helst var skrymmande. Visst några är rätt stor men dom flesta är helt okej. Surtant helt enkelt! Jaja, får ta tag i det där imorgon helt enkelt.

Dagens jättemegatråkiga fakta är att jag köpt frimärken för 1000kr, det är kul. JÄTTEKUL!
Menmen jag kan inte se det som mina pengar, folk har ju satt in pengar för det där men i alla fall. Kändes så överlägset bra att ha fått in 2500kr men då är ju 1000kr i frimärken.

Nu ska jag ta ett välbehövligt bad med en calippo och dessutom ska jag  ringa och terra sanna. Hoppas hon svarar, men om inte försöker jag någon annanstanns.


           
Kärade ner mig i den här bikinin förut, grön? Jag hatar grönt! Älskar mintgrönt och smaragdgrönt men hatar gräsgrönt. Men den här tyckte jag faktiskt om, det gjorde jag! Den här modellen fanns i rosa också, min favoritfärg. Men jag tyckte den gröna var finare, min äckelfärg. Mår jag bra? Jaa det gör jag. Jag ändrar min åsikter lite bara, i alla fall för den här bikinin. Vi provar och ser. Tror den skulle vara himla fin till en brun bränna!

LisaSkoglund ♥
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0