Bad time!

Eftersom jag var inne på vatten och bad i inlägget före påmindes jag att det behöver JAG göra, bada! Har gått och varit ett äckelpäckel här idag. Jossan var här och allt men jag så ut som jag vet inte vad i håret men nu ska det bli ändring på det. Förutom att surra ihjäl jossan har jag inte gjort så mycket mer idag. Pratat lite i telefon och kollat på asos då förståss men annars har det varit lugnt och skönt!

Nu ska jag gå och kolla om det finns något kul i frysen, en glass kanske!
Det skulle ju vara himla festligt att mummsa på i vattnet.


 


Den där bikinin skulle jag gärna springa omkring i sommar!
Billig skulle den bli också, 179kr. Ja tack!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

ska försöka skaffa mer skvaller till nästa gång :D

2010-03-09 @ 21:02:51
URL: http://jcphfoto.blogg.se/
Postat av: lisa

låter bra det! :D

2010-03-09 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0