today då

Idag blev det till att börja vid halv två istället för fyra för det var visst ingen som löste lunchen i stan. Men inte spelar det någon roll för mig, blev bättre så. Vaknade vid 12 och satt sedan vid datorn i en halvtimme och sedan tog jag bussen in till jobbet ett. Så jag hann även lägga upp bilder på fb in jag åkte, perfekt! ;)

På jobbet var jag inte så effektiv. Funderade mest ut vad jocke skulle behöva för kläder. Sedan kom han och provade det, haha han kan verkligen inte välja ut en måttligmängd så jag får helt enkelt hjälpa grabben med det senare. Nu äre väl snart dags för sängen, imorgon är det min sista hel da för ett tag. Sedan är jag ledig i fem dagar och sedan jobbar jag bara en heldag till och sedan drar jag till stockholm över dagen, Så sweet!



LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0