Tillbaks i norrland!

Eller egentligen, hann inte riktigt få citypuls. Känns som jag inte varit i stockholm, men det är väl inte så konstigt. Jag har ju liksom bara gått från t-centralen till torsgatan och sedan från torsgatan till t-centralen igen. Resten av dagen har jag suttit under jorden/gatan i tigershuvudkontor och lyssnat på en kollektions presentation. Det är alltid kul men idag var det lite drygt eftersom man gick upp strax efter fyra imorse och somnade typ ett igår. Det vill säga typ tre timmars sömn, det är mys det! Lär väl somna bara jag lägger huvudet på kudden.

Trodde det skulle bli mer kli i shoppingfingarna än vad det blev men det är ju bara braaa! Men såklart hittade jag lite sötnosar jag bara måste ha. Men jag slipper nog bli runinerad på köpet och det är ju alltid bra.

Ska lägga mig ner i sängen och kalkylera lite på vad som ska köpas och vad vi kommer få i butik. Har massor av häften att bläddra i och orderlistor att checka in. Åh, nu vill jag bara bli av med sommarkläderna! Något annat jag ska göra är kanske att ringa damphanne.. hehe! Promise! ♥ Men nu innan allt det, här är kläderna!

Dam höst/vinter 2010
   

   

   

  

Prew för vår 2011 dam
   

 

Herr höst/vinter 2010
    
  

prew för vår 2011
 

Jeans girl höst/vinter 2010, prew 2011

   

Jeans boy höst/vinter 2010, prew 2011

 

Hehe, ni kanske ser vad jag tyckte det var roligast att kolla på! Nää men det var faktiskt mycket snyggt på jeans och herr fast jag inte knäppte så mycket på det men jag blev så less på att knäppa och varorna kommer ju snart i butik. Tråkigt nog eller tack och lov var vår/sommar showroomen upptagna med säljmöten hela dagen så vi kunde inte gå in dit och tjuvkika. Men som sagt det var nästan bäst så.

Det jag kärat ner mig mest i är pärltröjan(orna) som även finns i vitt, jackan utan påsydd krage som man kombinera med en suuupersöta pälskrage eller tjock mysig halsduk i angora, gråa ruby jeans, vita siden blusarna, långa blåa kavjen, vita angora koftan på prew dam, club blazern på prew dam + lite saker på jeans kollektionen jag ej fick med på bild.

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0