Studenten för vissa

Andra får bara kolla.. Idag är jag ledig och det ska jag vara fredag, lördag, söndag och måndag med, det så bra! :D Har tillbringat dagen på terassen med musik i öronen, vid locktången och i jockes "garderob" + lite min egen ;) Var tvungen att välja ut kläder och liiite klä på goas. Så nu är jag redo att kolla på studentjävlarna! Tove kommer snart och hämtar mig, vi ska in till stan för att luncha och självfallet kolla på studenten. Sanna skulle även hon joina senare :) Senare blir mottagning hos familjen christensen. Hoppas jocke kommar ihåg att slå in presenten åt jessica...

Förutom jockes lilla syster som tar studenten ska jag titta på modeflickorna som SJÄLVKLART går ut först på trappan. Tredje året i rad, så jävla braaaa! Den som sumpar den traditionen ska personlig få spö av mig. Och ni som känner mig väl vet att det är ett riktigt hot, jag är hettsig!

Gårdagen spenderade jag på jobbet 10-8, men det gick så brasåbra för jag visste ju att jag skulle vara ledig nu ett tag. Dessutom kom sanna och sällskapade över lunchen så jag fick lite främande :) Men som sagt, nu student!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0