Sjuk....

Jaa självklart skulle man åka på att bli sjuk, så sjukt surt! :( Menmenjaha det har ju inte riktigt brytit ut än så jag kanske klarar mig. Eller kanske inte... Hade lite ont i halsen igår och imorse när jag vaknade hade jag jätte ont i halsen och var täppt i näsan. Nu är jag hostig, snorig och lite matt. Det suuuuger!

Imogon är jag ledig och då ska det regna, precis vad jag vill! Tycker jag är för brun nu och behöver inge mer sol för den här sommaren, stort ljug! Åhh, vad tusan ska jag göra då! Ligga i sängen och dö hela dagen. Det blir väl antagligen vänner och film maration, mys det med!

Igår och idag har jag jobbelijobbat! 40 % har vi dessutom så jaa kom och köp eller nått i den stilen. Igår var det fullt upp non stop men idag har det varit cool lugnt. Not en god kombo!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0