No time no see, iiigen då...

Nu blev det ju så att jag hoppade över det här igen, hihi :P Men som sagt ni vet ju varför. I fredags blev det filmmys som jag hoppades på. Minns inte vad vi såg för någonting nu men.. jo state of play.

I lördags jobbade jag och sedan hade vi middag/fest med peak, oscar jacobsson och gant. Det var mysipys och roligt. Lekte lite lekar och satt och prata fram till 12 då vi yngre drog ner på stan. Men där var det inte kul. Asmycket folk med bra potential men så sjukt dålig musik att man ville lägga sig ner och dö. Avslutade kvällen med sanna på max eller kanske snarare i sophies lägenhet för jag nattade kvar där :)

I går söndag jobbade jag heldag i birsta. Mycket kul efter en utekväll, men det gick faktiskt bra! Efter jobbet blev det myskväll med film. Dock såg vi inte klart på den för det var någon som somnade.....

Idag har jag jobbat heldag i stan. Har haft saker att sysselsätta mig hela dagen och minst sagt när jag skulle gå hem. Då sacka kvittoapparaten ihop och dog så jag fick prata med support i en halvtimme, så jävla roligt! Tog mig ett välbehövligt bad när jag kom hem och två tröst mackor.

Nu ska jag ta och lägga upp lite bilder på fb sedan helgen tror jag, om jag orkar. Har ju en rabarberpaj som vill bli uppäten och en film som ska ses klart på. Men om jag inte fixar det ikväll blire imorgon innan jobbet för jag börjar inte förrän 16.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0