Midsommar dagen och idag då!

På midsommardagen blev det mysmiddag med min familj och jockes familj. Innan /kvällen var jag trött, jaa jag var trött och sliten. Men med lite god mat och efterrätt så var man iform igen. Satan vad man kan trycka i sig alltså. Tråkigt nog har det inte varit nå fint väder i helgen med det sägs att det ska komma!

Idag har jag jobbat i birsta 10-6, förvånadsvärt mycket folk dagen innan rean. Men iofs, det vet ju inte dom, hehe! Efter jobbet blev det till att fira peje som fyllde år så då vart det middag och lite spel där. How fun?

Nu hoppas jag att vi mysa ner oss i sängen och äta onyttigt och kika film! Har en del av båda delarna på lager som bör ätas och tittas upp ;)



LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0