Ledig? NEJNEJ!

Varför skulle jag? ;O Hehe, blev till att jobba lunch idag iaf så det blev inge mys tv maraton. Nu är jag hemma igen iaf och tack gode gud för det. Mitt huvud är alldeles tungt för allt snor som är där eller nått och jag är bra mycket sämre än igår, fi**a!

I birsta hälsade sara och vincent på en sväng, lillkille hade vuxit bra mycket och va söt som socker. Om alltid blir som planerat ska jag&jocke, mamma&pappa, johan&sara och zebastian&vincent åka till Gotland v.32. Håller på att titta på det ikväll.


På vägen hem stannade inte bussjäveln där den skulle så jag fick gå lååångt och dessutom i skitjävla väder. Ööösregn och åska, jag såg ut som en slickad katt när jag kom hem fast att jag sprang. Det är inte mys. Blev till att slänga av sig kläderna och hoppa ner i ett varmt bad för att inte dra på sig en värre förkylning!

Nu sitter jag här väntar på att jocke ska komma hem så vi kan mysa och så han kan ta hand om mig, han sticker ju iväg i en vecka nu :(



LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0