Ja men hej igen då!

Vart lite frånvarande iiigen. Men jag gör så här, jag skyller på den underbara sommaren som äntligen kommit. Men jag gör en snabb kortfattat resume med dom tre förlorade dagarna + idag då så fyra snabba egnomgångar över dagar.

Måndag: Träffade hanne inne i stan för att äta lite lunch. Gick sedan runt i affärer för att hitta nått men det gjorde jag iiinte. Åt årets första mjukglass i stan och sedan åkte vi hem till mig för att sola och äta middag. Mysdag!

Tisdag: Var jag också ledig men istället för att träffa folk och göra något gjorde jag ingenting och solade från 11 till halv sex. Resultatet blev rätt brunt, mycketmycket gilla. För att sysselsätta mig under solningen ringde jag runt till folk som en tok.

Onsdag: Då var det dags att jobba igen, men inte är det tråkigt heller. Var sammanlagt själv 2 timmar och 20min, inte illa! Jocke kom för att lunch 12, sanna kom och hälsa på vid halv 2. Så hon gick på lunch med mig och sedan stannde hon till 20 i 8, vilken darling det är! Hon tog sig en tuppis inne i personalrummet men vadå hon fanns ju där inne som stöd medhans jag slet ute i butik. slet och slet, jaa det kan tolkas som man vill..

Torsdag: Idag har jag också jobbat, även idag en heldag. Inte lika rolig dag men den bjöd på lite shopping i alla fall. Bikbok hade 50% idag så jag shoppade en blus och ett linne och sedan hittade jag världens finaste långklänning på gina. Där fick jag äntligen för lite slit på måndagen och onsdag. Nu är bara frågan, vad ska jag ha på mig i helgen? Ett problem till lördag!

Nää nu ni får det räcka med skvaller om mig, resten får ni hitta på själv. Det är väl alltid iofs roligare ;)


tisdag, onsdag&torsdag

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0