Hejhejhallå

Idag har det varit en slappislapp dag med lite hurttiga inslag! Sov till halv 12, satt mig vid datorn och chattade med mamma på fb sammtidigt som jag la upp fula bilder från studenten förra året som jag så länge lovat att göra.

När det var klart slängde jag på mig lite kläder för att knalla in till timrå och tillbaka. I timrå solade jag, köpte en fransk hotdog och köpte middag till kväll. Och då menar jag verkligen ikväll, jocke kommer hem vid tio så det var då jag tänkte ställa maten på bordet. Det är så förbaskatt tråkigt att äta själv så då äter jag hellre sent.

Nu har jag suttit och redigerat bilder från jessicas student. Och när jag säger redigerat menar jag att jag har beskärt bilderna och fyllt i beslysning eller lagt i mer skuggor. Inte att jag suttit i photoshop och stilat :P

Ikväll kanske mamma och pappa kommer hem så då är det bäst att man tar i med hårdhanskarna och röjjer upp här hemma. Hehe liiite stökigt här kanske... ;) När jag är klar med det ska jag hoppa ner i ett välbehövligt bad och sedan slå igång lite vänner. Och efter det är det nog dags för spisen.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0