Gamjävlar

Det är vad jag kallar reakåtamänniskor, eller kanske jag bara ska kalla dom reakåta. Åh, det är inte det att jag inte förstår dom eller det faktum att jag inte vill ha dom där som små köpgalna galningar på måndag. Jag fattar att dom väntar på rea och jag vill jag att det ska bli mycket folk på rean på måndagen. Men hallå, jag hatar att svara på frågorna "när är rean?!" och ännu värre "kan du peka på vad som kommer på rea?!" så jävlajävla irriterade och något som är mer störade ändå är att dom har frågat i två veckor nu men nu har det gått så långt att dom till och med ringer och frågar...

Idag har jag tryckt upp allt på dam och jeans som ska vara med på rea så inget ligger i lådorna och skräpar, kul att ha något att göra men samtidigt lite slitsamt ;) Men det gick faktiskt rätt hyffsat, knök vart det men såg helt okej ut. Tänkte jag skulle knäppa kort men det glömdes bort. Blir väl kanske imorgon dådå!

Efter jobbet dröjde jag mig kvar för att få åka hem med mamma så jag hängde lite med alex. När mamma kom åkte vi på coop för att handla mat och sedan blev det middag. Efter middagen provade jag vårt recept på potatissallad som jag ska göra till på fredag. Men jag tänkte det var bäst att jag provade den hemma iår så jag inte kommer med något som smakar skit.

Nu har jag suttit och mummsat på potatissalladen som faktikst blev väldigt god och ska väl snart styra upp något på tvn. Men först måste jag fixa så jocke får något i magen så han slutar sno min potatis... :P

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0