Burn baby burn!

Blev supersuper fint på min lediga dag, inte ett moln på himlen. Gjorde dock samma misstag som jag gjorde för några veckor sedan och solade från 11 till 5 utan solskydd. Då solade jag iofs från 11 till 6 men om jag säger så här, ingen skillnad. Jag blev preeecis lika röd idag. Kan ju hoppas att den här färgen slår om till brunt till imorgon, men det lär den ju inte. Som sagt jag är RÖD! Menemn jag har färg iaf :P

När jag äntligen fick vett och slutade sola gick jag upp och städade rummet och sedan tog jag en snabb dusch. Sedan blev det middag och efter det var det dags för mig att ställa mig vid spisen för att fixa det sista med potatissalladen. Nu är det bara fetaostkrämen kvar att göra sedan är det som jocke&jag ska bidra med till midsommarbordet klart. Tror ni jocke har/kommer göra mycket av det? NOT!

Undertiden jag höll på att pyssla med potatisen kom jossan för att surra lite, mys! Pratade massa strunt i massa timmar precis som vi brukar. Nu snart ska väl jocke&jag krypa ner i sängen för att kika på csi ny eller cm eller varför inte kanske se klart filmen vi somnade till igår. Men först måste jag fixa fram rakapparaten så jag slipper se hans skäggstubb nå mer!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0