Mätt som en lite plätt!

Ja min mage är helt full och ändå var det ett tag sedan jag tröck i mig all mat. Idag har jag jobbat&jobbat, men bara mellan 12 och 4. Det är fint de och fort går det, speciellt när man har saker att göra, vilket jag hade. Dagen gick åt att trycka ihop herr rean för att få upp en till prew vägg på herr, det gick finfint det. När det var klart var det bara en halvtimme kvar så då slog jag sanna en signal.

När jag kom hem var sara, saras mamma, basse och vincent här för att äta middag. Mysmys grillat vart och lite rabarberpaj på det, gottigottgott. Men jag åt lite väl mycket mat känner jag nu!

Nu tycker jag att mamma och jag ska se en film så då får vi nästan ta tag och göra det tycker jag! Imorgon och på tisdag är jag en fri fågel!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0