Lonely i 1.80cm sängen

Jaa det blir jag det en vecka, buhu! Halv sex imorse stack jocke till Norge så nu får jag vara ensamen, det tycker inte lisa om. Något lisa heller inte tycker om är att jobba när hon är sjuk. MEN imorgon är jag ledig, sååå jävlajävla underbart!

Idag däremot blev det en slit dag från tio till halv sju. Något som gjorde dagen värre var att jag missade bussen imorse så jag fick power walka/springa till timrå för att försöka hinna med en buss där. Började gå hemifrån tio över nio och var i timå tjugo i tio, tog tio i bussen så jag hann PRECIS till birsta till tio. RÖTA! Något som inte var så tur eller kul var att jag var genom svettig, snorig, hostig och yr så det hette duga.

När jag kom hem slängde jag mig på soffan för att se systrar i jeans 2 och ååh vilken mysig film den var. Tror dock jag gillade den så mycket för att jag kärade ner mig i böckerna när jag var mindre. Och dessutom är flickorna i filmen vackra och mysiga så hälften vore nog. Min favorit är Lena! :D

Idag spelade The kooks på peace and love och vad gjorde jag? Tittade på film. Okeejokej filmen var bra men undra HUR överlägsen inte den spelning var!? Jaja nu har jag missat den nu behöver jag inte tänka på det mer. Punkt slut!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0