Bok, mat, musik, sol och vänner

Yes det är min dag i stora drag! Sov till halv 12 sedan hoppade jag i bikinin och skuttade ut på terassen där jag tillbringade i stort sett hela dagen med en bok i handen och musik i öronen. När solen gick i moln gick jag in och såg fyra avsnitt av vänner. Sedan kom solen tillbaka så då solade jag lite till. Där emellan och efter blev det lite mat i magen så klart.

Nu har jag legat i soffan ett tag, tittar på roomservice och ska snart föreslå om att stoppa in i film. Hade fem flickfilmer när jocke åkte och nu har jag bara två kvar. Men inte gör det någonting, kommer nog kunna roa mig den här veckan i alla fall. Imorgon kommer basse hit, på onsdag börjar gf helgen och så ska jag jobba såklart!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: elin

hej, du har awsome stil tycker jag. Första bloggen där jag tyckt att alla kläder varit fina. Är jättenyfiken vart dem kommer ifrån såklart för jag har sett massvis med godbitar! Så jag undrar om du möjligtvis ville skriva under bilderna vart du köpt dina kläder?:-) Såg att du gjorde det förut

2010-08-04 @ 00:43:35
Postat av: lisa

Hej Elin!

Verkligen jätteroligt att du tycker det :) Anledningen att jag inte skriver det är att det oftast är kläder från jobbet, dvs tiger och jag tycker det ser lite halv divigt ut att hela tiden skriva det. Men iofs blandar jag ofta vanliga kedjors kläder i outfitsen för att få min stil så det skulle jag absolut kunna göra.

Nu har min blogg varit lite halvt nere under sommaren för att jag vill ta vara på solen när jag väl är ledig men jag kommer defentivt återkomma hit så stanna gärna kvar! :D

2010-08-05 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0