vår/sommar 2010

Nu på torsdag åker jag och Alex till Stockholm för att få en utbildning på tigers vår/sommar kollektion och tjuvkika på höst/vinter 2010 i showroomen. Utbildningen är torsdag till fredag men jag och Alex ska sedan bo hos Tottan till på söndag, det ska bli så jäkla roligt och mysigt! Can't wait :D Sedan att träffa Tove och se henne "nya" längenhet blir helt perfekt, har ju inte träffat henne sedan min födelsedag.

Vilket fall som helt kom jag på att när jag och Alex var till Stockholm i augusti knäppt jag ett par bilder i showroomsen som då innehöll vår/sommar 2010. Eftersom jag aldrig visade dom då lägger jag upp dom nu istället. ;)

   

  

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Isabella

Vilka tjusigheter!

2010-01-27 @ 11:33:37
URL: http://cocaineblues.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0