Nyss hemkommen

Nu har jag kommit hem från min tre års dejt och jag är så saaatans mätt att jag tror jag lägger mig ner och dör. Var så hungig så det blev två förrätter, vårulle och pekingsoppa. Sedan åt jag en nudelwook till varmrätt, mumsimumsi! Väl  på bio var jag ju tvungen att köpa nåååågonting så då tröck jag i mig en snacks meny. Så med andra ord är jag inge hungrig nu längre.

Filmen va bra men pateitsk som jag är klarar jag inte va sorgliga slut. Inte för att jag började grina och så men jag börjar alltid må psykist dåligt och få ont i magen när det inte slutar som det ska! Jag mår bäst av chickflicks där handligen är blahablaha och rollerna och slutet är så klyschigt och lyckligt så man tror man ska spy.

Snart ska vi lägga oss i sängen och mysa till antingen Dexter eller Paradise hotel. Nattinatti!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tack för det, nu vet jag att det är sorgligt slut på den också......... SUUUUUUUUUUUCK :(

2010-01-21 @ 08:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0