Nu är jag tillbaka igen, men hur länge jag stannar det får vi helt enkelt se!

Idag fredag den 15 januari fick jag för mig att börja blogga igen. Jag vet att det är typ fjärde gången jag försöker men vadå jag försöker i alla fall.

Livet sedan sist har varit juuust great! Brunfärgen från greklandsresan med hjärtat är borta sedan länge, tror den försvann i samma sekund som jag satt mig på planet ;) Manen är klippt och slingade hos frisören för första gången på.... bra många år helt enkelt. Min finfina 19 års dag har paserat och dagen till ära vart det utgång med bland dom bästa som finns :) Julpyntet är framstökat och bortstökat, klappar är öppnade och julbord med jobbet är avnjutit.

Om jag ska sammanfatta hösten/vinter mer så har det helt enkelt varit många fina nätter med älsklingen, galna nätter på stads och många dagar på bästa jobbet med dom bästbästa arbetskamraterna!

Men nu går vi vidare till nutid. Jag är fortfarande blek, håret har fått en utväxt, jag är fortfarande 19, julen är förbi men kylan som hör den till lär stanna längelänge, min älskling är fotfarande finast, mina vänner är dom bästa, stads är fortfarande the one and only krog och tiger är helt enkelt tiger!

Välkommen tillbaka helt enkelt!



LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: sapa!

jippi!!!

2010-01-15 @ 22:32:32
Postat av: tovelina!

WAAH ÄLSKAR DIG! behöver hålla koll på er. eller dig nu i detta sammanhang!

ses om en vecka :D:D:D

2010-01-16 @ 20:12:34
Postat av: lisa

Haha, men jag då. Tror du inte jag vill ha kolla på dig va?! Jaa och gissa om jag lääängtar. Var ju så länge sedan vi sågs och hördes!

2010-01-16 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0