Lugn lördag

Jag är trött som bara den efter min flitiga dag idag på jobbet! Jobbade så hårt att jag drog till och med på mig ryggvärk, såå underbart! Här hemma är det sjukstuga, bäddade nyss ner min baby i fåtöljen med filt och go glass. passade även på att göra iordning en skål till mig själv, lemon curd det är god jävla glass det!


Är så less på all vår REA på jobbet nu! Vill bara att allt ska försvinna så dom nya vår och sommar kläderna kan plockas fram! Den kollektionen är för övrigt läskigt fin, nä den är vacker förresten! Slänger upp lite favoriter från dam och jeans som kommit upp på hemsidan. Den långhåriga har dam och den korthåriga har jeans.

   
   
Förstå vilken tung säsong det här kommer bli för min plånbok.
Dessutom är det här långt ifrån allt!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0