Fina vecka 3

Bästa veckan på länge har äntligen börjat och jag är mycket nöjd. Dagen har väl inte varit helt till beltåtenhet men om vi ser vad resten av veckan har att bjuda på så är jag mer än nöjd.

Min fina pojkvän hade tagit ledigt för att vara med mig idag men det han inte visste var att jag jobbade. Menmen vi kunde ju var uppe länge igår och ha supermysigt då istället och dessutom var jag bara lunch avlösare idag så jag hade både sovmorgon och kort dag.

Nu är jag i alla fall hemma men det är för ovanlighetens skull fotboll på tvn. Fast jag ska inte klaga, han rakar sig samtidigt. Mycket mycket till min belåtenhet, kom inte ihåg när han gjorde det sist. Någon gång innan jul kanske?

Men nu orkar jag inte sitta här längre. Tror jag ska göra mig fin till imorgon, det är ju inte en vanlig tisdag om man säger som så..

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: josefin

vad ska ni göra för mysigt?:)

2010-01-18 @ 19:04:51
URL: http://jcphfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

hiihi tre åååååååååår. hurra!

2010-01-18 @ 19:41:26
Postat av: lisa

vi ska äta på ming palace och sedan se snabba cash :) och apprpå ingeinting så vågar jag inte laga antons skjorta. Har förtsökt ett par gånger men jag vet inte om det skulle bli bra :s Klänning däremot är uppfållad! Skulle vi inte kunna träffas någonting, det var länge sedan vi såg? :(

2010-01-18 @ 20:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0