Ensam vaken hos tottan

Okej jag ljuger lite, för nu klev alex precis upp för att duscha så nu får jag väl snart sällskap ;) Tottan och sussen är långt ifrån vakna, dom sover som några grisar! Men jag klandrar dom inte för det förvånar mig att inte jag är i samma skick! Det blev rätt sent igår, vi satt och prata till fyra någongång. Det är bara så mysigt. Men vad gör jag egentligen upp nu? Ny duschad är jag också! Well well ska väl försöka få liv i dom där skruttarna snart så vi kan dra ner på stan. Men jag tänkte jag skulle vänta till 11 i alla fall.

Utbildningen har varit peeerfekt, kläderna har varit underbara och personalen super mysig! Älskarälskar tiger! Deras nya höst är.... jaa jag vill ha kläderna nu! Men som sagt, jag lägger upp bilder när jag kommer hem! Men samtidigt mår jag nästan lite psykist dåligt över vårkläderna, hur ska jag klara det här!?

Nä nu ska jag sociala mig med Alex lite, skriver nog något i eftermiddag!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0