Back in buisness!

Det har varit lite sisådär med uppdateringarna under stockholmsresan och efter resan. Men nu ska jag ta tag i det igen. Den enda tråkiga är att jag råkade glömma minneskortet i Stockholm.. Så det dröjer ett tag innan ni får se bilder därifrån har bara fått tag i ett fåttal som Sussen lagt upp på fb.

Stockholm var greatgreat! Gick då som sagt på stan på lördag dag och mötte också upp Miriam och Gustav och fikade en sväng. Utgången var superduper, vi fick gå före en millång kö och startade i stort sett dansgolvet så det kunde inte bli så mycket bättre. Vi hade en liten förfest hos tove&sussen innan då även Gustav kom och sällskapade.

Kort och gott var Stockholmsresan just peeeeerfect!
Nu är jag hemma i Timrå/Sundsvall igen och det är ju okej det med. Jocke är ju här! :)

Nu ska jag försöka få ordning på vad det är för kläder jag vill ha och inte behöver ha. Det här är vad jag kallar ångest på hög nivå!



LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga rååååååååååå :(

2010-01-30 @ 12:30:59
Postat av: Anonym

kärring................

2010-01-30 @ 19:25:48
Postat av: Anonym

nä loveyou!!!!!!!!

2010-01-31 @ 11:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0