And I need your heart, because your always in the right places

Trött mätt tjej som behöver ett bad, det är jag. Men frågan är om jag ska se på lite tv först? För annars hinner jag bara bada i en halvtimme för sedan börjar blåsningen. Men och andra sidan kommer det aldrig bli av om jag inte gör det nu...

Nyss var familjen Christensen förbi för att visa upp deras nys familjemedlem, en hund. Jisses, jag har aaaldrig sett någon mindre hund i hela mitt liv! Frukstansvärt söt men det såg lite halvkomiskt ut när den stod för sig själv på golvet.

Jag har blandat ihop tider hela veckan både på gott och ont, mest ont! Enda gången det gynnade mig var igår när jag hade fått för mig att jag slutade 8 men insåg att jag sluta 6, ren och fin lycka! Nyss missade jag project runway för jag trodde det började åtta och inte sju :( Inte lika mycket lycka, men jag måste styra upp det på nått sett. Troligtvis på det olagliga viset...

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0