3 år med hjärtat!

Kom nyss hem från jobbet och hittar min pojke sovande i soffan, men jag förstår han. Vi har ju trotts allt uppe till tre igår för att se på Dexter. Det var tänkte att vi skulle se ett avsnitt vid elva och sedan sova men vi började inte titta förräns 12 och det blev tre avsnitt istället för ett. Men har man sett ett så kan man inte sluta. Anledningen till att vi började titta senare än vad vi från början hade tänkte var på grund av att mamma är så jävla lättlurad och går på ett skämt i en timmes tid. Jocke ringer mamma i dolt nummer till tre olika telefoner hennes arbetsmobil, privatmobil och hemtelefonen. Varje gång hon ska svara lägger han på och så fortsatte det i en timmes tid. Mamma fattar ingentingen och blir till och med rädd mot slutet men Jocke var för nöjd för att erkänna att det var han. Men egentligen borde man aldrig sluta förvånas i det här dårhuset.

Idag är det tre år sedan jocke och jag blev tillsammans :) Det firar vi med att äta på kina och sedan se Snabba cash. Är så hungrig så att jag håller på att dö, blir helt klart förrätt och varmrätt! Sedan så klart nått att äta till filmen.. :P Men innan jag ska få mat och se på film har jag lite saker jag måste fixa i stan.

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0