Vad gör jag uppe!?

Vet verkligen inte är svaret. Men vad gör jag jämt uppe? Vet inte vet inte vet inte, men det är kul. Har nyss pratat med hanne i 1,5 timme och anledningen till att vi slutade är än en gång på grund av att hannes mobil dog.

Men nu funderar jag helt allvarligt på att lägga mig. Jag ska ju trotts allt jobba 10-19 imorgon och i över morgon. Sooo GREAT!


Jag skulle kunna döda några stycken för den där byxdressen, synd den är från YSL bara!
Tror det skulle bli ganska granskat som jag dödar några där? ;)

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Olle :)

Vart kommer den söta klockan ifrån? :D

2010-02-18 @ 20:28:23
URL: http://karrosliv.blogg.se/
Postat av: lisa

Betsey Johson heter designer och märket! :)

2010-02-18 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0