Underligt men rätt skönt

Jobbade 10 till 3 idag vilket jag inte brukar jobba. Känns lite små konstigt att vara klar klockan tre och att jag sitter här i soffan nu, men rätt skönt faktist. Synd bussarna går sämst på morgonen bara! Idag och imorgon har vi lite besök från stockholm på tiger.. Vilket innbär att man får vara på tårna hela tiden, tur jag inte jobbade hel dag!

Idag när jag kom hem väntade inte en avi i brevlådan på fina saker. Utan där väntade något tråkigare, en räkning på dom fina sakern jag fick igår. Tråååkigt, men det är bäst jag tar tag i och betalar det på en gång!

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Är lite småhungrig och semlan jag har tryckt i mig förut verkar inte räcka :( Frysen är jag också så jag tror jag ska mysa ner mig hos jocke en sväng

Senare ikväll ska jag över till Jossan för hon fyllde 18 år igår, storkickan. Sannslöst att 92:0r få gå på krogen. Jag börjar på allvar känna mig gammal men samtdigt känner jag mig fortfarande som 15.. Vet inte ritkigt hur det går ihop men så känner jag i alla fall.



p.s Watch out alla forna modeflickor! Jag har mååånga ovisade bilder från studenten som jag tänker släppa på fb och det kommer inte bli en trevligsyn. Taggar är förbjudna att ta bort men man får gärna skratta. Vet inte när jag tar mig tid till det här men någon gång sker det.

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0