trötttrötttrött

Har varit speedad idag igen så det känns som jag varit överallt och ingenstans och gjort hur mycket som helst. Men jag är antingen jättepeppad att jobba efter jag varit ledig eller så är jag dödstrött. Kom till jobbet kvart i nio idag för jocke åkte på en utryckning till evonella, ett utav växthusets tak hade rast ihop på grund av all snö :( Så för min del vart till att röjja upp nere på lagret på jobbet för att få tiden att gå och för jocke den stackarn innebar det att skotta hela dagen. Så ikväll kan vi båda sova med gott samvete.

Tog med mig lite kläder hem från jobbet för att prova i lugn och ro hemma. Sedan gick inte det nå vidare bra. Det enda som passade var ett par apikosfärgade byxor, riktigt fina var dom faktiskt! Resten var för litet, ops! Äh, grejen är jag egentligen visste det men jag tog storlek 25 av ren vana och påsen var för liten för att kunna ta med 26:orna också. Sedan var det en klänning som satt för trångt över brösten. Hehe, nu räcker det banne mig!

Har nu suttit och tittat på den svenska serien solsidan. Haha alla karaktärer är så sjuka i huvudet. Man ska tydligen känna igen sig i en utav rollerna men jag har inte lyckats klura ut vem jag är. Hoppas lite att jag inte är någon utav dom. Galen, galnare, glanast är vad man har att välja på..

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0