Torsdag kväll

Nu har jag nyss duschat och innan det så trängade duktiga jag. Byggde på träningvärken sedan i förr går, såå mýsigt! Till middag förut vart det nugget och ris. Kom fram till att jag aldrig mer ska göra ris. Inte förrän jag fått instruktion i det i alla fall. Det gick att äta men det var inte mycket att hurra för!

Imorgon ska jag jobba åt Alex i stan 13 - 19. Hon har åkt till Åre och för att roa sig den jäveln :P
Måte då komma ihåg att köpa make up store's lip care mix, den har varit slut sendan jul så nu måste den vara i butik. När vi ändå är innan på smink så måste jag komma ihåg att påminna jocke om väskan. Han var lite klantig och glömde min väska i viforsen. Så nu har jag inge smink till imorgon, ingen laddar till mobilen som är död och en hel del mer grejor. Tur jag inte dör utan smink&mobil men det är ju alltid trevligt.

Nu ska jag gå och blåsa håret sedan ska jag vi kyrpa ner i sängen och slå på en film.


Gymset från Halens 395kr. Den där bollen och brädan dödar mig!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0