Tiger höst/vinter 2010

    
  
  
Tiger dam showroom för höst/vinter 2010

   
Tiger jeans dam showroom för höst/vinter 2010

   
   
   
Tiger dam&herr-sko showroom för höst&vinter 2010

   
 
Tiger dam&herr höst/vinter 2010 ute på provdockorna

   
Tiger jeans herr&dam höst/vinter 2010 ute på provdockorna


Ledsen att många bilder är skitkassa men jag kände mig lite smått som en tjuv när jag stod där och knäppte. Så jag svängde väl lite med kameran ibland och ställde till så det blev skuggor stup i kvarten.

Nu måste jag fundera ut vad jag ska göra till middag idag. Jocke&jag sov till halv tre imorse... eller ja imorse och imorse. Till halv tre som vi i alla fall!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag dööör av avund... VILL OCKSÅ HA, speciellt den fina vita täckt med pärlor över armarna såååå fin:)

2010-02-15 @ 20:23:13
Postat av: lisa

Jaa om inte den sätts i produktion dööör jag! Jag ska ska ska ha den om jag så måste sno prototypen! ;p

2010-02-15 @ 20:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0