Städdag!

Idag har jag städat hela dagen på jobbet så nu är jag nöjd. Har lite saker jag måste göra imorgon också men sedan är nog allt fixa och klart. I alla fall allt jag kan kom på att göra.

Hemma väntade ett h&m paket, det är kul. Det som är mindre roligt är att inte allt var med. En klänning som jag väntat på sedan vårkollektionen kom ut kommer aldrig hem till mig. Ska kolla om den finns i butik i stan imorgon för då köper jag den där och avbeställer den på nätet. orkar fan inte vänta längre och dessutom är jag sugen att den nästa helg när jag ska ut.

Det som kom i paket idag var bara lite behövliga trosor och lite inrednings grejor. Har börjat samla på mig saker jag ska ha när jag flyttar hemifrån så det inte blir så myckt pengar att lägga ut då. Riktigt smart som du frågar mig! (plus att jag inte kan hålla mig när jag ser perfekta saker) För några veckor sedan när jag var med mamma på stan köpte jag gardintyg som är så fint som ett konstverk. Måste visa någon dag eller om jag hittar bild på google nu!


Ett fult kollage på grejorna som kom, förutom ett örngott som hade tagit slut på webben så att jag inte kunde gå in och spara en bild. Men det är tre teknade tjejor lite fahsion aktigt. Plus att klänningen som aldrig kommer är med på bild.

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0