Slappdag

Idag sov jag till halv två, det var skönt som bara den! Annars har jag inte gjort så mycket annat än knäpp och knäpp och knäpp kort på alla kläder. Nu är jag nästan klar. Bara några saker jag måste ha på mig för att dom ska komma till sin rätt. Sedan ska jag ju bara lägga in alla och sedan packa och skicka iväg allt, inge jobbigt alls!

Idag missade jag för en gång skull inte project runway. Har ju typ missat 8 avsnitt känns det som :( Och tråkigt nog finns det inte att hitta på webben heller!

Nu när jag ha hängt på Tradera litegrann har jag hittat två jättefina saker.
En sailorklänning (som jag kikat på i evigheter) och en trench men rosett och väck i rygg.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0