Sängen kanske?

Borde nog lägga mig nu. Vart ju lite vääääl sent igår. För när jag väl gick här ifrån la jag mig inte och sov, nejnej! Jag la mig och tittade på två avsnitt av oc. Klockan var fyra sista gången jag tittade på klockan. Suuuperduper mysigt eftersom alarmet ringde 07:30 imorse! Det är härligthärtligt det! Men jag är en hårding så jag fixar det.

Men både ni och jag vet att det här inte är slutet för mig. Dock ska jag nog sluta sitta här och kanske krypa ner i sängen och mysa till nått på tv:n eller lite musik.

Betalat massa räkningar har jag appropåingenting gjort ikväll, låter så vuxet.
Synd det är så tråkigt, tråkigt att vara vuxen, blä!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0