My dad i psycho!

Vaknad nyss utvildad, glad och redo att stiga upp ur sängen. Men när vi går upp är det bara mamma som är hemma i huset. Jag frågar bara för frågans skulle vart pappa är och han hade åkt till birsta med bertan, så klart! Men ärendet han åkte dit för är verkligen inte så klart. Han hade sett ett par kaffekoppar i tidiningen imorse och utropat, "det är precis sånna där tunna och fina jag har sökt efter hur länge som helst. Dom är så god att dricka ur". Var av mamma säger "Meen, dom där finns ju lagerhouse, lisa har tittat på dom där i evigheter." Så då stack han ögonaböj för att köpa. Mina fina drömkoppar till sig själv, pastellfärgade med rosor på. Jaa man sluta aldrig förvånas här hemma.

Nu ska jag ta mig några skopor och hålla tummarna för att det finns juice. Är lite småhungrig nämligen. Sedan blir det till att hitta på någonting. På dagens schema står det - Göra sig av med allt skit som inte används. Så det blir väl alltså städning och kortknäppning här idag, laaater tradera.





LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Hanne

hahaha. Låter som något som är så oväntat men även så typiskt din pappa. Man slutar aldrig förvånas över hans dåd liksom!;)

2010-02-21 @ 00:06:36
Postat av: Anonym

ja vad ska man säga... åke for president

2010-02-21 @ 10:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0