Lisa Bengsston

Så hette designer till mina fantastiska framtida gardiner. Nu när jag kikat in på hennes hemsida så insåg jag att jag tidigare har sparat flera av hennes tyger och tapeter på datorn utan att veta att det är hon som ligger bakom dom. Oootroligt duktig designer.

Mina gardiner är verkligen en keeper tills jag dör, eller åtminstone så länge jag har bra smak ;) Dessutom var det 20% på tyg den dagen jag köpte dom så lite fynd vart det. Sedan har jag turligt nog fyndat fyra tallrikunderlägg i samma tryck för 15 kronor styck på ittala outlet i birsta för en evighet sedan.


Trycket jag har i tallriksunderlägg och i 5m tyg som ska göras till gardin!

   

 
Fem fina tapeter. Finns bra många fler men orkade inte ladda upp fler.
Tapeterna liggger på 800kr/rullen och tyget kostade 375kr/m.
Rätt dyrt med välförtståeligt och värt det. Inte ikea här inte!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0