Jag har varit trött!

Har inte varit sugen på att blogga så då har jag helt enkelt inte gjort det ;p Har fortfarande inga bilder på tigers kläder att lägga upp så jag är lite deppis och i butiken har det inte heller kommit så mycket mer varor :( Jag beställde dock lite grejor förra veckan :) En jeansjacka, "jeans" shorts, tröja, topp, blus och klänning. Sedan har jag lite mer saker som jag funderar på att beställa men jag tror jag väntar lite.

Igår satt jag igång med hemma träningen! Tänkte jag skulle sätta mig ner och göra ett schema på övningar jag ska göra varenda kväll + att försöka gå en sväng. Jag ska bli lite fast till sommaren ;) Sedan får vi se vad det blir med det ikväll för vi kanske ska hälsa på lite i Viforsen. Tydligen oklart ännu. Men om jag inte gör det ikväll får jag väl göra det imorgon. Sedan är det väl tänkt att jag så smångning om ska börja gå på gym men om jag skulle gå ditt i detta tillstånd skulle jag skämmas. Fy fan vad jag har dåligt syke när det kommer till träning, jag ger upp på en gång!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0