jag fryser, därför äter jag glass

Jaa ibland undrar man ju om man är helt blåst. Idag har jag jobbat både i birsta&stan men det vart ett kortpass på 5 timmar, sköönt! Vi håller på att fixa till butiken fin med alla nyheter, det är kul!

Igår var jocke och jag och åt på Ming palace och sedan gick vi och såg filmen Valentine day. Det var sååå bra! Satt bara och flina hela fimen igenom. Älskar filmer man mår bra :) Se den!

Idag när jag kom hem hade det kommit ett paket på posten! Två fina tröjor hade kommit till mig, jippi! Är bra le mina andra jobbkläder nu. Men jag väntar fortfarande lite grejor en jeansjacka, blus, topp, kjol och klänning.

Nu ska jag ut och hjälpa mamma plocka ris? Hon ska tydligen ha det till jobbet imorgon sa hon, undra vad hon ska hitta på då. Efter det måste jag mys ner mig i någon filt eller nått för då lär jag ju frysa bra mycket mer än vad jag gör nu..



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fastlagsris:) imorgon är det fettisdag och de hör i riset och semlorna alltså:) Men det är en annan historia gumman.

2010-02-15 @ 21:32:25
Postat av: Mamma Lena

Fastlagsris och semlor hör ihop. Blev lite tokigt i texten ovan.

2010-02-15 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0