Inte riktigt mätt

Men det beror väl antagligen på att jag har ätit lite rödlök, fetaost och halloumi till middag och till lunch vart det två polarmackor. Bra där verkligen! Precis vad kostcirkeln säger att man ska äta var dag. Nää, men det här håller inte, måste äta något mer. Vet bara inte vad. Får ta och gräva i kyl, frys och skafferi sedan.

Annars har jag jobbet 2-19 idag, har inte fått så mycket gjort men imorgon och i övermorgon ska jag jobba arslet av mig så butiken blir tipp topp. Efter det får jag helg och då vet jag inte vad det blir, ledig är jag och jocke verkar ska bort. Vi får se helt enkelt! 



LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Hanne

Du ska vara med mig på Lördag, jag jobbar på alice, men då kan vi syyyyyy och det är bara 11-3 sen fetta grönsaker(hehe jag ska jobba på att få bort extra fläsket har jag lovat mig själv) vad sägs???

2010-02-18 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0