I viforsen

Sitter nu i viforsen och väntar på att vi ska göra igång en film. Var nyss hemma i timrå en sväng för det var timrå på tvn som joakim absolut var tvungen att se. Men annars har dagen och gårdagen varit lugn. Har ju varit ledig nu i två dagar så vi har bara myst på. Det är farligt att vara ledig, man äter så mycket skit. Idag till exempel har jag ätit middag tre gånger! Först i viforsen, sedan på blå kiosken och sedan lite på max. BRA LISA, nu kommer du säkert bli fit till sommaren!

Min duktige och fina vän amanda såg jag hade reducera en bild på mig som hon knäppte i våras till PA. Tycker det är lika konstigt varje gång att se mig själv på sådana där bilder. Man känner inte igen sig och verkligen inte som man ser ut nu med den vinterbleka spökhyn! Men som sagt duktig är hon. amandaberggren.blogg.se

Jocke verkar aldrig bli klar så nu blir det lite the oc med jessica. Har börjat kolla på gamla serier igen. Började med vänner men efter 6 år tröttnade jag lite så jag tar en pause innan jag ser dom 4 sista.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: hannepannne94(90)

Finaste lisa men med ett litet men hehe, jag är ju inte kungen på att skriva själv men det här var så himlarns roligt haha. REDUCERA heter det så när man fixar till bilder? hehe NEPP tänkte väl det!;)

2010-02-05 @ 22:26:12
URL: http://rabfarbroralice.se
Postat av: lisa

pusspuss på dig med! Du ringde aldrig mig :( Och jag har inte orkat ringa dig ;) Sanna kunde inte måndag men tisdag. Jag kan både måndag&tisdag och sedan jobbar jag resten!

2010-02-05 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0